Multiplayer Halo Infinite is free-to-play

De multiplayer van Halo Infinite zal free-to-play worden.

Dat heeft Microsoft bevestigd. Alle gamers op Xbox Series X, Xbox One en PC kunnen dus geheel gratis met de multiplayer aan de slag.

Daarnaast is het bevestigd dat de multiplayer in 120 frames per seconde op Xbox Series X draait. Het is niet bekend in hoeverre dit de resolutie van de game beïnvloedt. Ook is niet aangekondigd op hoeveel fps de multiplayer op andere systemen loopt, al is dit op PC waarschijnlijk afhankelijk van de aanwezige hardware.

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

U kunt de inhoud van deze pagina niet kopiëren